Nena Balena; ”fetița mea cu picioare de cățel”

14102735_172490213154442_9110405094815660061_nCel mai important lucru în relația mea cu Nena e….mâncarea. O iubim amândouă. Ba nu, o adorăm. Ne-am vinde chiar și gecile cele mai scumpe pentru mâncare, ne-am vinde chiar și între noi. Mă trădează la primul sosit, primul servit. Latră străinii, îi respinge, dar dacă au mâncare în mână se transformă într-un pluș alb și drăguț, cu mărgele în ochi. Cam așa fac și eu.

Apoi mai e un lucru important în relația noastră. Somnul. Share-uim patul, share-uim plapuma, ne încălzim reciproc când ne e frig și dimineață mă tirează de pe pernă, se împinge cât poate până i-o las ei. Ăsta e ritualul. Zil. Nic. Doarme mai mult decât mine și îmi e ciudă când trebuie să plec devreme de acasă și ea rămâne sub plapumă la căldură.

Șiii…mai e un lucru mega important între noi. Iubirea. Suntem topite una după celalaltă și dacă ar fi să facem schimb de locuri, cred că mi-aș transmite să o scot mai multe ore la alergat. De multe ori îmi e lene și nu vreau să alerg cu ea, așa că face ture în cerc și aleargă singură. Și bineînțeles că mi-aș mai transmite că e nevoie MARE de o zgardă pe care și-a găsit-o din postura de human pe www.cattitude.ro. Poți intra să o vezi aici.

Și cum tot am făcut schimb de locuri, și-a dat seama că îi place foarte mult să rupă internetul și vă recomandă și vouă ceva interesant și recent descoperit: Creative Wings – aruncă și tu un ochi!
13432338_146534262416704_3903784066470342312_n.jpg

Lasă un comentariu

