Choco Friday pe ZORILE STORE!!

Leșin de bucurie atunci când unul dintre magazinele mele preferate aplică reduceri mari produselor. Anul ăsta Black Friday-ul începe pe 18 noiembrie la Zorile Store și ne bucură cu reduceri de până la 60%!

Găsesc mereu complicate reducerile mari pentru că mi-aș cumpăra toți papucii odată. Pentru că tot se apropie iarna și Busu anunță ger polar de săptămâna viitoare, m-am hotărât să transform black friday în choco friday și să îmi cumpăr o  pereche de mega cizme lungi și călduroase de culoarea ciocolatei, că tot mă topesc după ea. Le găsiți pe site la categoria cizmelor alături de alte perechi mișto pe care le-am revăzut de vreo trei ori până să mă hotărăsc care e the one.
48807_CHOC_d.jpg

Deja mă văd încălțată cu ele la o little black dress și o pereche neagră de jambiere până la genunchi.

Lasă un comentariu

